Eye of the tiger.

Idag har jag inte gjort så jättemycket. Har mest tagit det lugnt, pluggat, osv.
Kemiprov imorgon...

Och så har jag lekt och hållit på med att redigera lite bilder;


Jag gillade ögonen. Så nu är det väl bara att skaffa linser och lösögonfransar, haha. Och ska jag inte ta och skaffa sånt där hår också? ;-)

Det var förresten jag som gjorde den där ansiktsmålningen på mig själv. ;-) Snacka om att jag förvånade mig själv. Det var liksom första gången jag gjorde en ansiktsmålning. Ja, och då är väl alla säkert nyfikna på varför jag målade mig själv sådär? Jo, jag och några till jobbade ideellt för Barncancer-föreningen med att göra ansiktsmålningar på barn. Och när jag kom dit så hade jag inga "kunder" så jag roade mig med att kladda på mig själv. :-P

Men nu är det dusch-dags.


Kommentarer
Postat av: Idahoe

Heej nathalie! Kul att du också har blogg ;)

Postat av: E M E L I E

cool bild, ja ögonen var fina. :)

2008-10-31 @ 12:07:38
URL: http://emelieat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback