Livet går också framåt.

Yes, så är det!

För det första så ringde de Niclas i fredags och sa att han hade fått jobb. Så idag började han. Grattis gubben! ;-)

För det andra så har jag kommit igång med träning igen, vilket gör mig jävligt stolt över mig själv. Det behövs ju verkligen. My body needs it.

Och i lördags morse ungefär kl.04.20 föddes Niclas systerdotter Eyra. I söndags var vi och hälsade på på sjukhuset, och jag fick hålla i henne. Snacka om att man blir kär! Alla skaffar ju ungar just nu. Jag vill också... Men det får vänta några år till.


Välkommen till världen Eyra!

Sen så mår jag hyffsat bra trots att det börjar bli vinter och mörkt. Förutom gråtattacker/stunder av extrem känslighet som dyker upp då och då. Vet inte varför. Iofs så sover jag inte särskilt bra på sista tiden... Inatt drömde jag en massa skit. Det blir liksom så; antingen drömmer jag en massa eller så ligger jag bara och vrider och vänder mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback