1½ timme kvar som tonåring.

Yes, sen räknas man kanske som vuxen?

Fast om man ska vara på riktigt så gick vattnet klockan tre på natten, och jag kom inte till världen förrän kl.10.52. För snart 20 år sen.... Herregud.

Jag har inte fattat alls att jag fyller år, mindre än vad jag gjort tidigare år. Mitt huvud har liksom gått förbi de tankarna, trots att jag till och med har planerat en fest. Men vi får väl se hur det blir med den saken... Det är jättemånga som har hört av sig idag och sagt att de inte kan komma längre, vilket gör mig väldigt sad... Men men, vad kan jag göra åt saken? Haha, hårt det skulle vara om det bara blir jag och Niclas som sitter där helt ensamma till slut? Nej men, så blir det ju troligtvis inte. =)

Imorgon ska vara en kul dag! Min dag! Och jag ska äta vaaaaad jag vill! Längtar så jag blir tokig efter tårtan och allt annat gott! Mer än vad jag längtar efter eventuella presenter. Mmaaaaaat. Mamma håller på och bakar just nu och det luktar himmelsk gott i hela huset. Och jag har druckit en jordgubbspulverdryck. Yey. Jag har i alla fall gått ner 5 kg nu. Känns riktigt bra, även om det inte syns så stor skillnad än.

Är det nu jag ska passa på att vara en bråkig tonåring för sista gången? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback