4 kg.

Idag har jag plockat lite småsaker på rummet, och ritat ganska mycket. Fast min perfektionism tog över så mycket att trots att jag suttit i timmar så var pappret tomt. Ja, jag skojar inte. Kanske lite meningslöst tids-slösande? Äsch, antar att jag kanske lär mig lite av allt kladd jag gjort fram och tillbaka. Men nu på kvällen så har jag faktiskt fått ihop en bild som kan bli jäkligt ball. Vi får se. =) Jag var precis tvungen att pausa från ritandet - fick ont i ögonen.

Johanna var över hit en stund idag också. Vi bytte halsband/örhängen. Jag är väldigt nöjd, men har lite dåligt samvete. Jag fick nämligen 2 halsband och ett par örhängen, medan hon bara fick ett halsband. Å andra sidan så insisterade hon på att byta på det viset, eftersom hon aldrig har använt de smyckena som jag fick, och vise versa. Jaja, intresseklubben antecknar nog för fullt just nu.

När jag vägde mig imorse, så märkte jag att jag gått ner ännu ett kilo. Haha, nu har jag gått ner 4 kilo på 5 dagar! Greatness. =) Fast det blev lite kyckling idag också. Imorgon vet jag inte hur det blir, för jag har bara en smoothie kvar, och sen har jag inget som är särskilt nyttigt på det viset jag vill att det ska vara. Men men. I'll survive I hope.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback