Fortsatt städning.

Nu har jag vaknat, ätit lite, och sett lite på tv. Så det är dags att sätta igång med rummet igen. Igårkväll rensade jag ur skrivbordet och började fylla kartongerna och sänglådan, så att jag sen kunde slänga ut skiten. Ja, skrivbordet alltså. Sopkorgen är inte helt full än, haha. Sen bäddade jag med mina nya påslakan, monterade ihop laptopbordet, och började sätta upp väggdekalerna. Nu ska jag börja rensa i min hörna med högar av papper, böcker och annat skit. Uscha, vad det är tråkigt att rensa. Sen är det ju så svårt ibland att bestämma sig för om man ska slänga eller behålla saker... tycker jag i alla fall. ^^

Men snart ska det nog bli riktigt fint härinne! Så det är värt allt slit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback