Kul helg!

Festen blev lyckad. Vad jag vet så hade de flesta roligt, vilket enligt mig är huvudsaken. Vi blev väl uppemot 50 pers där tillslut, och jag blev jätteglad när till och med Ingrid kom förbi en stund. =) Jag fick jättemycket fina grejer; presentkort, smycken, prydnadsgtrejor, lasse åberg-muggar, alkohol, mm - och en resa vart jag vill i höst.

Över 10 pers skulle egentligen ha sovit hos mig, men det slutade med att bara Elin och Ante gjorde det. Och sen åkte Ante samtidigt som Niclas morgonen efter runt 8-tiden. Haha, stackars älsklingen var tvungen att gå upp och jobba eftersom att ingen annan kunde hoppa in och ta hans pass. Men han var underbar som kom och var med på min fest ändå. =)

Elin stannade kvar en natt till, så hela dagen igår spenderade vi med att sega, mysa, titta på film och äta. Haha, det var väldigt skönt med en sån dag. Det konstiga är att vi bara hann se 3 filmer... A guy thing, Bolt, och Pathfinder. Men antar att vi inte var vakna så många timmar kanske, och sen gjorde vi lite annat emellan filmerna.

Yes yes. Snart ska vi åka iväg, Elin hem till sig och jag till Niclas. Ska sova där trots att det är söndag - ska nämligen upp och in till stan imorgonbitti, på SPA! ;) Min present från Niclas: floating. Har ingen aning om hur det kommer bli, men det är säkert jätteskönt.

Kommentarer
Postat av: elyn

Hej snuttis, Jag är hemma hos mamma och du kan ringa på hem nummret när du vill!!! SÅATTEH du vet :)



Tack för en jättekul fredag, jag hade skitroligt :D och grattis igen :D (i efterskott sådär)



Puss <3

Postat av: cindefuckingrella

"jag blev jätteglad när till och med Ingrid kom förbi en stund" haha det lät ju jättehemskt när du säger så :'< haha "till och med ingrid" haha :'<



ja nu måste vi ses någon dag, glöm inte bort det.. heheh

2009-09-03 @ 20:08:07
URL: http://cindefuckingrellaa.blogspot.com/
Postat av: Nat.

Ja, alltså, det var inte så jag menade med det Ingrid.. :P Men det blir ju "till och med" om man tänker efter. några av mina kompisar som jag brukar umgås med, som man verkligen förväntar sig ska komma, inte dyker upp. Och så gör du det, som jag inte ser så ofta, och som inte är förväntad på samma sätt. Förstår du? =)



jag menar på ett bra sätt! Blev jätteglad :* och nu måste vi ses någon dag, ja! det blev fullt upp för mig den här veckan ändå, trots att jag inte trodde det.. men nästa vecka finns ju!

2009-09-04 @ 15:00:54
URL: http://naathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback