Övningskörning till IKEA.

Har precis gjort en massa sit ups i brist på annat. Mamma är hos en granne och fikar, och när hon kommer hem ska jag övningsköra till IKEA i Uppsala. Skulle behöva lite gardiner/sängkläder och eventuellt någon ny förvaringssak. Vi får se vad jag hittar. Men jag har ju inte så mycket pengar tyvärr.

Idag fick jag en remiss av Karolinska - fler blodprover ska tas, och sedan en telefontid. Yes yes. Undrar hur jäkla mycket blod de tagit av mig den senaste tiden! Nåja.

Det skulle ha blivit övningskörning till Gimo idag, men det blir inte av - förmodligen blir det på fredag istället. Då får jag äntligen träffa min efterlängtade kusin Fia! <3 Plus att det är hennes B-day då. Jag tycker det är lite tråkigt att vi bara kommer ses över dagen bara... Det skulle vara jäkligt kul att umgås med henne en längre tid, fler dagar i sträck. Men det kanske blir så någon gång framöver. Kanske får jag köra upp till henne när jag har körkortet. ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

de får fanimej hitta rätt diagnos snart.. jag tycker de är jävligt dåliga ;( jag tycker fortfarande du borde söka till diagnos okänd.. hade jag varit du hade jag struntat totalt i själva utblottandet och fokuserat på att du tar alla möjligheter till att få bli frisk och må bra! det förtjänar du ju verkligen.. :(



jaaa 2 dagar kvar, så ses vi :D vi kan ju hitta på nåt kul över en helg nån dag eller nåt, massa fest och grejer ^^ jag är så jäkla kass på att hålla kontakt med folk, jag har varit sån i fleeera år.. hänger nog ihop med min socialfobi, jag har skitsvårt med att "komma igång" med nåt (säga "ja" till att ses osv) och hitta på idéer på grejer att göra, men när jag väl liksom GÖR något så släpper det helt och jag ångrar mig inte :) förstår inte varför jag är sån.. usch.. :/ var längesen jag var den där "måste umgås med nån varje dag hela tiden"-tjejen.. :( önskar jag hade nån som orkade tvinga ut mig på saker varje dag :P synd att du bor så långt bort, annars tror jag vi skulle varit de allra bästa vännerna ;D <3

2009-08-12 @ 19:18:21
Postat av: Nat.

ja, jag tycker också att de är jävligt dåliga :( men jag har inte riktigt bestämt mig angående diagnos okänd ännu, jag är lite rädd av mig... :/ får se vad som händer nu efter de här proverna som är inbokade - visar det inget då heller så kanske jag skriver dit..



åh, massa fest och grejer låter super! :D jag kanske kan komma upp och hälsa på dig någon helg? Så kan du lära mig att rita också ;D jag är ganska dålig jag med på att i alla fall hålla regelbunden kontakt med folk, men de som är mina vänner finns kvar ändå när vi väl hörs.. tur för mig. fast å andra sidan så är de själva rätt dåliga på att höra av sig. åh, jag skulle gärna vara där och dra med dig ut på saker om jag bara kunde! jag tror att vi går väldigt bra ihop - hittils verkar det i alla fall som att vi har liknande intressen, värderingar och jaa.. det kändes som att det "klickade" lite när vi sågs sist! :D så jag tror som du, att vi skulle varit de allra bästa vännerna om vi bara bodde närmare varandra <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback