Hand in Hand.

I lördags kväll åkte vi till Heron City med Pontus och Natalie, där jag köpte nya hörlurar (äntligen!) och Niclas dansade lite DDR. Haha, Natalies min var oslagbar när hon såg honom dansa! Han är ju faktiskt ofattbart duktig! ;D Sen i söndags åkte jag och sällskapade Niclas på hans jobb igen. Jag hade ännu en av mina kända otursdagar. ;) Först råkade jag hälla ut halva Niclas smoothie över min högra fot. Det kändes som gröt mellan tårna = inte nice. En stund senare råkade jag hälla ut mitt te över min vänstra fot och Niclas headset (de ville inte att jag skulle vara i närheten av något flytande efter detta). Niclas köpte även en ny mobil som han är väldigt lycklig över, innan vi åkte hem till mig på kvällen.

Nu sitter vi här i mitt nyfixade rum. He liked it a lot. Så det var väl lyckat. =) Kläderna är ungefär det enda jag inte är klar med... Men det kommer! De här två dagarna som vi har varit här har vi slöat en massa, sovit länge och så, vilket har varit enormt skönt. Båda har varit så jävla trötta, så det var behövligt med lite vila. Sen övningskörde jag en massa igår, till apoteket och sen för att handla. Gick asbra.

Igår kväll var jag och Niclas ute och promenerade också. Precis efter regnet. Jag lånade mammas stegräknare, och vi kom väl upp i 6000 steg i alla fall. Men vi blev lite distraherade och stannade på en plats i över en halvtimme för att leka med kameran. ;) Sen var det kolsvart ute, så vi började gå hemåt igen... Jag var lite smårädd eftersom vi inte ens hade någon ficklampa - bara en mobil och en tändare. Det kom en massa ljud från skogen, och jag var rädd för att vi skulle bli attackerade av vildsvin eller lodjur, som faktiskt finns här ute. Men vi klarade oss!


Kommentarer
Postat av: Karro

Åh gamla kära Eke grus! Haha

Postat av: Nat.

Hahaha, jajjemen! ;)

2009-08-24 @ 12:22:28
URL: http://naathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback