Slö lördag.

Sitter på Niclas jobb och tråkar. Är hungrig som fan och har ont i ryggen. Skulle vilja åka till någon strand och bada lite, men det kommer ju inte hända. Niclas slutar kl.18.30 och sen har jag ingen aning om vad som händer. Men något bad lär det inte bli.

Igår var det myspys hos mormor och morfar, med den godaste maten jag ätit på länge! Grillad fläskkarré med klyftpotatis och kantarellsås, med vitlökssmör och gelé.. och så lite sallad då förstås. Och världens godaste rabarberpaj till efterrätt! Jag kan svära på att det är den godaste jag någonsin ätit! Sen var det jättekul att träffa Fia och allihopa, lilla söta Sebbe som tar sig in i ens hjärta på en gång! Förhoppningsvis så kommer Fia ner och hälsar på när jag fyller 20! =) Då blir jag superglad!

Kommentarer
Postat av: Kusin Fia

jag vill komma, men jag är alltid så dålig på att hålla saker jag lovar, så lika bra jag inte lovar nåt >.< men jag VILL, det ska du iaf veta :D fast vill nog ha med mig nån isf.. frågan är om det är okej med dig? :) förresten, skicka bilderna! eller lägg upp så jag kan ta härifrån :P <3

2009-08-17 @ 16:47:57
Postat av: Nat.

jaa, men jag vill verkligen att du ska komma! och klart att du får ta med någon, så länge det inte är någon som typ har sönder vårat hus eller snor saker ^^



bilderna kommer snart =) ikväll eller imorgon ska jag uppdatera lite. jag vill ha bilderna som ni tog också ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback