Ni är saknade.

Väggdekalerna är på plats, även om de inte fäste så bra som de skulle ha gjort.. vi får se om de har ramlat av väggen om några dagar. Garderoberna är på plats, gardinerna uppsatta, och min hörna är rensad! Nu gäller det bara att ställa/lägga in allt som är på golvet och i vissa påsar, där det ska vara - och rensa bland mina kläder. =)

Imorgon blir det övningskörning till Gimo, där jag får träffa Fia <3 och givetvis några fler i släkten. Jag vill ge henne något i födelsedagspresent, men har inte haft tid att komma iväg någonstans... sen vet jag inte vad jag skulle ha köpt heller. :O Det är svårt det där när man inte riktigt vet vad den andre gillar exakt...

Apropå släkten... när jag rensade idag så hittade jag en massa brev som min farmor skrivit till mig när jag var yngre. Hon älskade att få brev av mig, men jag var rätt dålig på att skriva ofta. Sen dog det där brevväxlandet ut. Nu mår hon ju inte så bra - bor på hem varannan vecka tror jag, och får hjälp varje dag även hemma. Hon har varit allvarligt sjuk några gånger. Jag har inte träffat henne på mer än 2 år... och även om vi pratar ibland (ganska sällan) så ska hon alltid låtsas som att allt är bättre med henne än vad det egentligen är. Jag vet alltså inte särskilt mycket om hur hon egentligen mår och vad som egentligen händer. Men jag ska nog ta och skriva ihop ett brev till henne! Det är nog det sista hon förväntar sig, och det är säkert uppskattat? Mamma tror att hon skulle börja gråta av lycka... Usch, jag känner mig så dum för att jag inte sett henne på så länge. :(

Älskade farmor. <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Se till att träffa din farmor snart! Hade inte sett min morfar på ett halvår när han dog, och det kändes kan jag säga.

Postat av: Nat.

Usch.. :( Jo jag måste fan göra det!

2009-08-24 @ 12:16:56
URL: http://naathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback