Snart fyller jag år...

Vaknade för en liten stund sen. Har inte sovit så jättebra, vaknat en massa gånger och har vridit och vänt på mig... Men ikväll får jag sova i min egna säng igen, och förhoppningsvis så sover jag lite bättre då. I mitt fina nystädade rum. ;) Niclas vet inte hur det ser ut, eller ens ungefär vad jag gjort. Så det ska bli spännande och se vad han ger mig för betyg när han ser det. :P

Och så får vi se om de där jävla väggdekalerna sitter kvar eller om alla ligger i min säng. Då kommer jag nog att börja gråta. Det tog lång tid att sätta upp dem snyggt, och det var krångligt som fan! Nej, fyfan. Jag blir jävligt ledsen om det är förstört. Det är ju den snyggaste detaljen i mitt rum.

Snart fyller jag år också... och jag vill så gärna ha en fest då. Det är i stort sätt klart att jag ska ha det, men jag måste få klartecken från några håll innan jag kan spika det. Och det känns som att det är rätt bråttom med att bjuda in folk nu, många har säkert bokat in annat den dagen... Jag vet att jag skulle ha skickat inbjudningar mycket tidigare, men det är faktiskt inte jag som varit de krånglande kugghjulet. Jag kan bara hoppas på att de flesta kan och vill komma och göra min dag roligare!

Nu är jag hungrig så jag ska ta och dricka min Smoothie, och sen får vi se vad jag hittar på. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback