Glasögonen fortsätter störa mitt balanssinne.

Så var man hemma igen! Back to the lonelyness and the don't-know-what-to-do-ness. Yey. Fick en trevlig dag med Ingrid åt minstone, väldigt uppskattat! Måste göras om snart. Det är en skam att vi ses så sällan med tanke på avståndet mellan våra hus! Ändring på det, tack. :)

Har ätit lite soppa, och känner mig äckligt mätt trots att jag åt vääldigt lite. Men det är väl bra på sitt sätt. Får bara hoppas på att den här dieten verkligen ger resultat. Det skulle göra mig väldigt happy!



Nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på, och det är jävligt kallt! Men, körkortsteori skulle väl sitta på sin plats. Sen ska jag packa lite, för imorgon måste jag gå upp tidigt. :( Vill inte! Ska ta blodprover, vilket verkligen suger, och sen ska jag träffa Niclas en stund. Sen på kvällen blir det karaoke på Stallbacken, och antar att jag sover kvar i Mölnbo. På lördag blir det date med Saja, och jag får äntligen komma hem till henne!

Det var väl allt jag har att säga just nu. Mjau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback