Hela systemet suger!

Idag har jag fixat en massa med mitt CV och sökt en del jobb. Sen har jag mest spenderat tiden med att leta efter yrkesutbildningar eller högskoleutbildningar. Men det är ju så satans svårt! Det är inte klokt. Det man känner att, ja, det här kan jag göra - kan man inte göra pga att det krävs någonting speciellt som man inte har. It really sucks!

Jag har också börjat irritera mig oerhört mycket på mitt vänstra öra! Det låter jättekonstigt och spänner i det för jämnan. Inte som tinitus, utan det liksom... "dunkar" jättetfort, i perioder. Helskumt. Det gör mig faktiskt rädd... Tänk om jag fått ännu något fel? Måste rådfråga min läkare om det fortsätter.

Nu orkar jag inte tänka mer på arbeten och utbildningar! Systemet suger helt enkelt, och jag ska lägga ner skiten för ikväll. Någon som vill göra någonting socialt med mig över Internet? Haha! Jag kanske ska ta och spela lite. Eller bara titta tv kanske.. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

jag känner med dig .

det här systemet är skit


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback