Helgens bästa!

Vi satt på donken och lade märke till det där pappret man får på brickorna. Där stod det ungefär "Vi anställer ej turkar, polacker, vietnameser, etiopier, osv osv osv. Och inte heller norrmän, svenskar eller greker." Och längst ner står det att de anställer individer, med egenskaper, typ sånt bjäffs.
Danne: "Haha, Suss, de anställer inte turkar! ... wtf!?"
Suss: "...inte polacker heller! Hahaha"
Danne: "Vafan, bobbo, det står inget om syrianer! Det är säkert ni som har skrivit det, hahaha"

Så blev det någon diskussion om nationaliteter osv, skämt hit och dit, och liknande.
Niclas: "Hörru Danne, din lilla polack, ät upp nu!"
Danne: "Du är helsvensk, så du har inte rätt att säga så till mig, haha!"
Jag: "Jag får säga så! Jag är typ finne, ryss, valloon och same, hahaha"
Bobbo: "Ja, då har du i alla fall halvt rätt att säga det!"
Danne: "Samer är ju samma sak som etiopier!"
HAHAHAHAHA!
Danne: "De bygger ju likadana byar!"
HAHA WTF, liksom?! xD

JAG DOG! :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback