Kort resumé av sista tiden.

Nyåret firade vi hos Nicke med annat trevligt folk, och var sen ut och tittade på fyrverkerierna. De var lite snåla i år jämfört med tidigare år faktiskt! Men det var ju så jävla kallt, och inte så klart väder heller. Det stoppade dock inte Nicke och Niclas från att moona hejvilt! Jag hade glömt min kamera hemma, så jag var lite ledsen pga det... och försökte i stället fota med mobilen! Ganska misslyckat blev det, som ni kanske förstår. ;)




Veckan därpå var vi hemma hos mig några dagar, och fixade bland annat ID-foton, så snart kommer förhoppningsvis våra nya ID-kort. :) På onsdagen var vi barnvakt åt den sötaste ungen Eyra, och åkte till Norsborg på torsdagen. Fredagen den 8e träffade jag Ingrid en liten stund på deras show. Det var riktigt kul att se faktiskt. :)



På lördagen åkte jag och Niclas ner till Mölnbo, och där har jag varit tills igår. Nu sitter jag här hemma och tråkar i min ensamhet. Har städat lite men blir så otroligt snurrig eftersom jag har glasögonen på mig... Linserna är slut och jag måste beställa nya! It sucks!



I fredags var vi på karaoke på Stallbacken, och i lördags var vi på Torino och sjöng. Det var faktiskt en väldigt rolig helg! Trots att det inte var så mycket folk så var det drag liksom. Niclas filmade mig när jag sjöng, och filmerna ligger nu på youtube... Jag ser väldigt muppig ut måste jag säga! Hahaha. Men men, kan bjuda på det. ;)





Jag har också läst ut 3 böcker, i två olika serier, sen nyår... Och nu måste jag vänta på fortsättningarna, som båda kommer ut i mars ._. That sucks even more!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback