What goes around, comes around.

Fick de nya ID-korten idag! Mamma hade med sig dem när hon kom hem från jobbet. :) Greatness.

Jag är så otroligt uttråkad! Har städat lite på rummet idag, men annars inte mycket. Uppdaterat och lagt in en massa bilder här och där... Det var faktiskt skönt att få det gjort! Även om det kanske inte är det viktigaste som finns! ;)

Mamma och pappa visade mig en diet som de ska göra, och jag tänker hänka på! Den tar 7 dagar, och man kan gå ner mellan 4,5 - 7,7 kg tydligen! Det skulle behövas, haha. Man kan göra om dieten hur många ggr man vill dessutom, alltid ett plus. Värt att prova i alla fall. :) Vi tänkte börja på torsdag. Sen får vi se hur den fungerar.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra! Glo lite på tv kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback