Skör som glas.

I fredags drog jag lite otippat ut med Elin, Linnea och Jennifer till garage! Blev en helskön kväll/natt trots att jag var nykter, och träffade några nya härliga människor. :) Börjar vänja mig vid det där att jag inte får dricka... Men OJ OJ OJ vad jag är sugen på att supa till! Jag saknar det. Det kan jag inte låta bli att erkänna.



På lördagen var jag till the Studio ännu en gång - med Malin... Meningen var att jag bara skulle vara sällskap, men de hade så lite folk att jag också fick fixa mig och bli fotad. Faktiskt så blev det några riktigt balla bilder, några bättre än de jag hittils har, men jag köpte inget. Hade ju inte råd! :( Buhu...

Efter detta snubblade jag och Malin i våra högklackade stövlar mot Huddinge och en riktig chillkväll. Myspys var det, även på söndagen. Båda slumrade till och med till på soffan en stund på dagen, haha. Och så sov jag kvar tills idag.



Gick upp med Malin och L, och så bar vi av mot salongen i stan. Sedan fick jag ta buss till slussen, och tunnelbana till Kista. Försökte hitta byggnaden där jobbcoachen skulle vara, men det tog lite tid, och som vanligt lyckades jag strula till allt. Tog till och med fel buss, och åkte åt fel håll först - lyckat va? Slutade med att jag kom ca 10 minuter sent. Fast nästa gång vet jag hur jag ska gå för att inte ta en omväg. ;) Mötet gick däremot väldigt bra, och det känns skönt.

Efter detta åkte jag mot Märsta, och även det tog lång tid med min förvirrade hjärna. Haha! Men fram kom jag! Och så tog jag mig till arbetsförmedlingen där jag uppdaterade dem så mycket att de blev nöjda. Well well.

Nu sitter jag här hemma. Har precis ändrat designen lite, var så less på den förra. Nu håller jag nästan på att somna sittandes, så ska nog krypa ner under täcket när som helst!

G'night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback