Brutna mönster.

Godmorgon, eller något. Lyckades väl somna runt 3 inatt. Less less less. Är helt jävla slut och har ont överallt.  Varje gång jag vaknar är det samma sak. Ångesten är inte närvarande i alla fall - den brukar oftast bara komma på kvällar och nätter.

Det är väldigt mycket jag borde göra, men jag har inte orken till något. Helgen som precis passerat satt jag hemma utan planer. Första helgen på flera månader som jag sov hemma, och det var inte kul. Men mamma är underbar, och hon lyckades distrahera mig lite grand genom att sätta mig i arbete med att rensa ur min garderob. Nu ska jag möblera om också. Om jag får ork till att komma igång alltså...

Igår var mormor, morfar, jennifer och jonny här på middag och fars dag-fika. De passade även på att fira mig, eftersom det inte blivit av att familjen firat min födelsedag ännu... Fick en dator och en gps. Väldigt praktiskt och bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback