One way ticket.

Har jobbat en massa på hotellet sen vi kom till Sverige igen, var väldigt stressigt, men kan ju inte klaga på lite extra fickpengar nu när vi är på Malta. ;)

Försökte hinna med att träffa alla vänner en sista gång innan vi åkte, men hann inte med alla... :( Dålig planering totalt. Ni är inte mindre älskade för det. <3 Och ni är alla mer än välkomna att komma ner hit och hälsa på!

Den senaste veckan har varit fullproppad trots att jag varit ledig. Möten hit och dit, fixa papper och annat viktigt innan flytten, packa, och träffa folk. Färgade äntligen håret iaf, och hade faktiskt mycket kul mitt i all stress. :)


(Jag dog av skratt när jag såg Danni i peruken)


Igår fixade vi klart det mesta i Dannis rum, körde runt, packade klart hemma hos mig, och hann med både en god middag hos Åsa och sen fest hos Flink. Imorse blev det att gå upp klockan 8 och städa det sista i rummet och sedan var mamma sjysst och skjutsade oss till Sthlm Central. Fan vad seg man var... Flygbuss ner till Skavsta och sen sitta där och dega i typ 3 timmar. Åt Fish n' Chips för fucking 150 spänn! Så in i helvetes dyr maten är på flygplatser alltså... För att inte tala om på flygplanen... Men det fick gå, och vi landade till och med en halvtimme tidigare än planerat. ;)


(utsikten var otroligt vacker när solen gick ner, försökte fånga det...)




Shoppade lite alkohol på flygplatsen och åkte sen med vår privatchaufför hem till lägenheten. Där började vi packa upp och göra oss hemmastadda. Nu äter vi lite mackor som hyresvärden var gullig nog att köpa åt oss... Och dricker drinkar ;)

Man måste våga chansa för att kunna vinna...

Kommentarer
Postat av: sandra eyra

alltså vill ha lite mera uppdatering nu Nathalie ;-) vill ju veta vad som händer där borta och hur ni trivs å sånt. har du jobb??

2011-02-14 @ 18:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback