Last day...

Nu har vi checkat ut, och sitter på NetEnt och fördriver lite tid innan flyget går ikväll klockan 7. Har precis blivit tipsad och mailat ytterligare två företag med jobbchanser! ;) Awesomeness.

Vi har vandrat runt ganska mycket, och jag gillar ön mer och mer! Är nog fortfarande i lite chocktillstånd när det gäller hela den här grejen, allt sjunker in en bit i taget. Får se hur det känns att komma hem till Sverige igen... Känns inte så kul just nu att behöva åka härifrån. Men jag ska jobba i helgen och nästa vecka, så jag måste! Så är det bara.

Det finns många roliga skyltar här, bland annat denna som jag tycker är klockren! "Butcher inside" låter ju väldigt lockande också? ;)


Ölen är väldigt billig och den är god! Vi köpte ett 8-pack för 40 svenska kronor...


En stor cocktaildrink för 40 kr tackar man väl inte nej till på restaurang när man väntar på maten?


Maten är otroligt god, och ligger på ungefär samma pris som i Sverige. Lite billigare på många ställen, om man tänker på att det är lite "finare". Vi hittade ett favoritställe som kanske såg lite sunkigt ut, men oooh(!) så god maten var! Riktigt bra service också, och mycket fick man. :)


Hela ön lyser upp på natten... Och de är tydligen väldigt religiösa, och har många vackra kyrkor med otrolig arkitektur. :)


Klimatet går som sagt inte att klaga på, och det är väldigt vackert och mysigt!


I just love it!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det ser verkligen jättefint ut! Jag måste också ta och åka dit en dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback