Spring i benen och tunga ögonlock.

Took a nap against Niclas' shoulder. Det var cozy. Nu är jag lite piggare, även om mina jäspningar antyder det motsatta. Hade tänkt fixa en massa inför intetrvjun, men har liksom inte orkat... Vet inte var jag ska börja. Men så länge man verkar lugn, trevlig, har ögonkontakt, osv så går det nog bra. Men ska nog ändå försöka kolla upp lite om företaget, om jag nu kan hitta något.

Känner mig liksom rastlös, men jääävligt trött samtidigt. Jobbig känsla. Tror att jag är nervös, men är inte helt säker. Ska inte behöva oroa mig för intervjun egentligen - tycker de inte att jag är rätt person så är jag kanske inte det. Då ser jag det som att det inte är meningen att jag ska ha det jobbet. Och det finns ju en massa andra bättre jobb! Såklart. Hade dock varit väldigt bra med cash innan jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback