Ganska okey...

Hej hej.

Var till skolan idag då, för första gången på över tre veckor..!

Men det var bara en lektion, så det kändes skönt. Mjukstart.. =P
Roligt att se alla igen. Hade glömt hur roligt vi egentligen har på våra lektioner..!

Det känns ganska bra just nu i alla fall. Det verkar inte som att jag har missat helt otroligt mycket. Vi har nationellt prov på fredag; engelska reading and listening. Sen har vi biologiprov nästa torsdag. Och nationellt prov i matte B på fredagen om två veckor. Sen hade vi fått någon svenska uppgift, att skriva en artikel om vad som helst och intervjua vem som helst. Inte såå svåra, och inte såå jobbiga saker som jag trodde att jag missat. Jo, juste. Jag har missat Spanska kursprovet också, och Engelska writing (sen förra veckan), men det är rätt ok.

Imorrn ska jag gymma lite i skolan. Sen blir det kanske lite träning på kvällen också, på nya arenan. =) Jag måste förbereda lite inför helgen. Då ska vi redovisa lxan från kursen vi var på för någon vecka sen. Jag ska visa hur man ska kasta slägga, med säkerhet och hur man ska stå osv för ganska små barn.. =P

Sen konfirmerar syrran sig med. =) Så det kommer väl en massa folk hit på lördagen...

Nästa vecka åker mamma och pappa till Spanien. Då blir vi ensamma hemma heela helgen! ;D Gud vad roligt..! Och då på lördagen ska jennifer på någon fest, så jag blir helt själv (med hunden och katten då då). Får väl se vad jag hittar på då... ;P men det är Sigtunakampen då också, har jag för mig.. Och vi måste ju vara funktionärer..

Jäjä, vi får se vad som händer.. =)

Men, nu ska jag mudda lite. Det var ett tag sen.. =)

Ha det bra!
Kärlek ♥

nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback