Moppejävel....

Hej..!

Jag kom nyss hem ifrån skolan. Hade inget språk idag. Så jävla underbart! =D

Jag är så trött idag... Måste sova lite mer. Men igår gick jag i alla fall och la mig lite tidigare. Satte på datorn och fixade till det sista på mitt arbete om en konstnär (som egentligen skulle vara inlämnat innan påsklovet..!). Men jag hann inte göra så mycket.. Jag måste ha somnat med datorn på för jag vaknade av att jag råkade trycka på en tangent och skärmen blev ljus rakt i mitt ansikte... *haha*

Har precis gjort ett test, om jag är en sexgudinna.. =P
Resultatet; kalla mig Venus ;D
http://uk.tickle.com/test/godf/result.html

Nu ska jag snart dra ner och äta lite. Magen kurrar.

Moppejäveln hade ju punka, eller något. Så vi åkte till Maadde igår och skulle hämta den. Pappa fyllde på luft i däcken, och den verkade stanna kvar i dem. Så jag stannade kvar lite extra hos Maadde. När jag sen skulle åka iväg, ville den jäveln inte starta!!! Det tände liksom inte, när jag tryckte på elstarten (och kicken råkade ju pappa ha av förutt..). Vi trodde det var batteriet. Så vi tog fram startkablar, och jag ringde pappa. Man kunde riktigt höra på hans röst hur trött han blev, när jag sa att det var fel på moppen igen - att den inte ville starta.

Han skulle komma sa han. Men han ringde upp efter en stund och sa att jag skulle fortsätta att trycka på elstarten lite längre, och gasa medans. Så jag stod där ett tag och försökte om och om igen. Till slut startade den faktist! Helt oroligt! Men vilken jävla strulmoppe det där är...! =S

Jaja, nu går den igen. Får väl hoppas at den gör det till helgen också.. Då är ju Jennifer och jag ensamma hemma.

Det är ju sigtunakampen då också, och vi ska vara funktionärer som vanligt. Så vi får ta moppen fram och tillbaka. Sen tänkte jag kanske att Maadde, Calle, Joar och det där gänget som också ska vara funktionärer kan dra hit o sova här. Det skulle vara kul..!

Men vi får se hur det blir. =)

Åh, idag ska jag plugga lite. Det måste jag. På torsdag ska jag göra Engelska NP Writing. Nästa måndag får jag troligen göra Engelska NP Speaking, och nästa fredag är det Matte B NP. Sen är det Biologiprov nästa torsdag. Och ett arbete ska in på fredag. Och jag måste intervjua någon och skriva en artikel om den personen. Sen har vi ett grupparbete i Engelska om Australien som ska göras. Jag ska också få skriva en uppsats, på en engelska lektion, om någon förebild eller idol. Och jag får inte glömma Spanskan! Jag missade "kursprovet" så jag kommer nog få göra det nästa vecka också...!

Rätt så mycket att göra, så det är bara att sätta igång..!

Nu ska jag ner och äta. =)

Ha det bra!
Kärlek ♥

nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback