Inte mycket kvar...

Helvetet är inte långt bort känns det som just nu.

FYFAN, vad jag mår dåligt. Jag vill helst bara försvinna ett tag. Inte bara härifrån stan, utan från verkligheten. Från mig själv! Om det är någon som vet något sätt så tar jag gärna emot tips? Hrm.

Gårdagen var sämst på länge. Jag gick omkring med gråten i halsen hela tiden (still do) och när jag sen på kvällen fick ett visst samtal så bröt jag ihop totalt... Orkar inte förklara vad som händer just nu, för jag orkar och kan inte tänka klart... Som tur är så är jag inte ensam, utan Niclas är här. Och det är bara imorgon kvar av skolan den här terminen. Tack och lov.

Jag måste verkligen få kontroll över mitt liv. Annars klarar jag snart inte mer.

JAG HATAR ALLA MINA TANKAR OCH KÄNSLOR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback