Awake.

Jag kan inte sova... vad ska jag göra?

Minnen minnen minnen. De finns överallt i mitt huvud. Och i lägenheten. Det känns som att allt bara varit en dröm och att jag har vaknat upp nu och att Han ska komma hem närsom helst och ropa "Honey, I'm home!" som han brukade. Men det kommer ju aldrig mer att hända. Helt sjukt. Känns ju bara som att han varit bortrest ett tag, och nu ska han komma hem. Jag kommer till och med på mig själv med att sitta och vänta ibland. Usch.

Det är så svårt att släppa något när man har byggt upp allt kring det. Man har planerat hela livet runt det. För det var den enda säkra punkten man hade inför framtiden. Men det visade sig ju att det var den svagaste punkten... Jag byggde mitt hus på en dålig grund, och nu har allt rasat.

Det är så grymt frustrerande att jag inte kan göra något. Jag kan bara falla och hoppas på att någon antingen fångar mig eller att jag landar ganska mjukt och överlever.

Hur kunde allt bli såhär?

Kommentarer
Postat av: sussie

allt blir bättre med tiden, den läker inga sår, men dom slutar göra ont iallafall :D jag lovar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback