DAMMIT

Weeei. PARTY igen.

Har varit borta sen i fredags. I Gävle. På skol-SM. Det var fett kul. Vi badade hela natten i mörkret på hotellet, för de hade glömt att låsa omklädningsrummen. På tävlingen kastade jag längsta på länge. Trots att jag bara har tränat ungefär en vecka på hela sommarlovet. WEEEEEEEEEEEEEEEEEI. Jag kom fyra!!!!! Av fyra............. HAHA.

Sen när vi skulle åka hem så fick jag min sena fördelsedagspresent av pappa.. En ny mobil!!! Nokia N95. FAN VAD JAG ÄR GLAAAD!!!

Och nr jag startade den, så fick jag mitt första sms.. Där det stod att jag hade vunnit en tävling! Hur jävla bra dag har inte det här varit!? Nu har jag fest igen, och Sonny är här!!! WEEEEEEEEEI. HAHA, jag är asglad!!!

Nu ska jag tvinga i honom lite mer sprit, och så ska jag supa lite mer själv samtidigt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback