Fest på lördag?

Stefan ringde aldrig. Som jag trodde. Haha!

Men i alla fall. Jag är glad just nu. Har läst lite i Tobbes blogg, och på sockerdricka. Skärper till mig lite och blir mer uppåt av saker han skrivit. Han skriver så grymt bra att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Otroligt! Jag är så oerhört förbluffad av det. Saken är att jag älskar i stort sett allt han skriver, inte bara några saker. Jag tycker han lyckas varje gång. En idol för mig. Jag vill också!

Yes, glad är jag. Underbart skönt att slippa tryckande känslor i bröstet. Planerar att ha en fest på lördag också, här i lägenheten. Det skulle vara så grymt roligt! Men har lite svårt att hitta folk. Speciellt killar. Vilket är tråkigt, för det ska vara jämvikt.

Hoppas på att såna saker löser sig lite av sig självt. Får se hur allt blir liksom. Så får jag bygga på det.

Och från och med nu så ska jag verklgien försöka tänka positivt!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Vad rörd jag blir av det du skrivit om mig i detta inlägg. Har däremot en liten motkommentar. Hehe!
Idoler är bra, men börja inte dyrka mig alltför mycket för jag är bara jag.
Samtidigt känns det skönt att jag kan röra och beröra och förändra ditt sätt att tänka! Sätt värde på livet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback