Håranalys.

Kom nyss hem ifrån någon sorts "läkare". Gjorde en håranalys. De ska kolla om jag saknar några viktiga ämnen, och om det är obalans mellan dem osv. Jag kommer att få tips på vad jag behöver äta och hur jag ska ändra mitt levnadssätt för att må bättre. Förhoppningsvis hjälper det här till att förbättra min hälsa. Spännande faktist.

Blev livrädd när jag kom hem nyss också. Det var helt kolsvart i hela lägenheten, plus att jag kände mig förföljd hela vägen hit. Så jag liksom sprang in i lägenheten och låste dörren efter mig. Sen skulle jag tända lampan. Pang. Självklart skulle den gå just då. Mitt hjärta hoppade över några slag.

Har varit hemma från skolan i måndags tills idag. Har haft ont i magen, plus att jag har ont i huvet och halsen osv. Som vanligt. Jag hoppas att allt det här blir bättre snart. Jag vill verklgien bli frisk!

Har ångest. Känner att allt börjar rulla på ungefär som förut i våras, fast lite värre, och jag hamnar liksom fast i ett spår. Jag gör inget. Jag hamnar efter i skolan. Jag orkar inget. Jag är sjuk. Samma vanliga vardag varje dag. Det är deprimerande! Men jag kan inte rå för att jag är sjuk och missar skolan.. Men den har ju precis börjat, så det känns väldgt surt att missa så mycket redan i början. Jag skäms... Usch!

Nu ska jag äta lite "medicin" som tydligen ska vara bra för min mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback