I'm back from outer space.

Var i skolan idag för första gången på ett bra tag. Kanske 2 veckor? Mamma sov här inatt och tvingade iväg mig. Det var ganska skönt ändå.

Fan. Jag har saknat klassen. Den är ju bara så underbart knäpp egentligen. På första lektionen (biologin) skulle de redovisa olika organ. Björns grupp började. Först stod de i vägen för sina egna bilder. Så Björn ställde sig på knä. "Åh, nu blir det på Rebeccas nivå", säger någon och alla börjar gapskratta. Sen ska de börja redovisningen. "NJURE!" utbrister Björn i något ljust skrik, och pekar på bilden med en konstig grimas, fortfarande ståendes på knä (vilket han gjorde hela redovisningen). Alla började gapskratta igen. Fyfan vad roligt vi har egentligen, åt ingenting. Men ni skulle varit med. Det var riktigt roligt. Underbart.

Ja, mamma ska kanske börja sova här varje torsdag. För att jag ska slippa vara ensam hela veckorna. Man blir faktist lite knäpp och nere av det. Har ju ingen att prata med liksom. Helt tomt annars. Hennes idé, och jag gillar den. För jag får faktist mer gjort om hon är här. Även om det är hur störande som helst med hennes tjat om att man måste gå och lägga sig. Har ju sluppit det i över ett år nu, så det känns konstigt att höra det igen i sin egna lägenhet. Haha.

Imorgon ska jag tävla. Får se hur det går. Sen får vi se om jag drar hit någon på kvällen. Det skulle vara roligt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas det går bra på tävlingen :)

Postat av: Saja

Lycka till imorgon! Hade jag varit ledig på fredagar så hade jag mer än gärna varit där hos dig, får se när nya schemat kommer! Jag saknar dig Nat. :)

2007-09-28 @ 23:35:25
URL: http://sara08.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback