Irriterande.

Nu har Stefan precis hämtat fjärrkontrollen. Det gick väldigt fort. Han hade bråttom till bussen för att han skulle träffa Zabina. Trots att han ska vara med henne hela kvällen så kan han inte ens ta en senare buss för att hjälpa mig att plocka undan lite efter honom. Han var här i 1 minut. Kanske 2. Han kom in, gick raka vägen till toan och kissade samtidigt som han sa åt mig att hämta fjärrkontrollen. Sen tog han den, drack ett glas vatten och tog på sig skorna igen. Öppnade dörren och gick ut. Varken ett "hej" eller ett "hej då" eller någon kram. Så jag sa åt honom och då sprang han tillbaka och gav mig en millisekundskram och ett "hejdå". Sen sprang han ut igen. Ropade att vi hörs sen. Han ska ringa mig senare sa han. Okey, får väl se hur det blir med den saken?

Blir irriterad bara. Jag ska leva med det han har skitat ner bara för att han inte kan ge mig en timme och städa, pga att han ska träffa en jävla brud som han till och med ska vara med hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback