Lies lies.

Jahapp. Haha. Måste säga att jag bara blir mer och mer chockad. Men ändå så är det så himla förutsägbart egentligen.

Stefan har tydligen ljugit för Zabina också. Redan. Fast de inte är tillsammans. Så jävla typiskt honom! Åh vad jag blir galen. Han hade sagt till henne igår att han inte kunde vara med henne idag för att han skulle komma hit(!) och äta middag(???) och prata med mig(!!!???). Och när hon sa att han skulle ringa när han åker härifrån, så hade han sagt att han kanske inte kommer härifrån förrän efter halv nio (!!!!) då hon börar jobba. Ehm, okey. Han skulle absolut inte komma hit idag. Om det ändå vore så. Då hade jag väl varit gladare. Vi hade absolut inte planerat något sånt, och det skulle han aldrig vilja göra självmant. Så wtf?!

Sandra hade träffat honom också idag. På tåget in till Sthlm!!! Han sa att han skulle träffa en kompis där. Men till mig sa han att han skulle hem till Zabina. Så jag skrev ett sms; "Jaså, en till lögn. Vad är det som är så hemligt som du ska göra i stan med Zabina då?" Men han svarade ju inte som vanligt. Sen bestämde jag mig helt plötsligt för att skriva ett sms till Zabina. Varna henne för honom liksom på något sätt. Och hon svarade. Slutade med att vi pratade i telefon. Det var riktigt skönt faktiskt. Men hon var ju inte med Stefan. Och hon trodde att han var med mig.

Så han ljuger för oss båda. Och han svarar inte i telefonen. Eller han gjorde det inte förut i alla fall. Hon berättade att om han ljuger för henne så kommer hon klippa av alla band på en gång. Hon accepterar det inte. Önskar att jag var likadan. Men sen när vi fortfarande höll på och pratade i telefon så fick hon ett sms av honom. Där han skrev att han skämdes och att han hade ljugit för henne idag. Så han erkände det själv. Men jag tror att det har med att göra att han blev "påkommen". Sandra såg honom, och jag smsade honom. Och jag undrar vad han egentligen gjorde. Satte på någon ny brud? Troligtvis. Men det erkänner han ju inte om han gjort. Inte på en gång i alla fall.

Så jävla typiskt. Trodde verklgien inte att han redan ljög för henne. Hoppas bara att han inte virar henne runt sitt lillfinger som han gjorde med mig. Så att han kan fortsätta ljuga. För det är det han kommer göra.

Fick höra också att hon hade tvingat honom att åka till mig på min födesedag. Och att hon inte gillar när han inte svarar i telefon när jag ringer. Så det är ju han som är dum. Inte hon.

Jag undrar verkligen hur det här ska bli? Kommer han med någon dålig ursäkt nu som han brukar göra? Kommer hon att tro på honom..? Usch. Jag gillar inte det här.

SNÄLLA få ett slut på allt! SNÄLLA ge Stefan ett straff så att han börjar tänka och hjälp honom sen att bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Tänk på att när ni läser hela den här bloggen så får ni ha en sak i åtanke.
De finns ALLTID 1 sanning och 2 olika versioner!
Så är de i alla tillfällen och kommer alltid vara så.
Så tänk lite innan ni tror på allt hon säger innan ni frågat mig efter min version.

2007-09-06 @ 21:59:07
Postat av: Nat.

Ja det är klart. Men då kan du starta en blogg och och skriva din version så kan folk jämföra? Vad är det som är fel och inte stämmer av det jag skrivit?

Postat av: Sam...

Ja okej jag får ta och läsa någon dag :) som du sa är det långa inlägg så jag får se om jag har tid nu i helgen att läsa :) Jag återkommer till din blogg så du vet =) Ha det gött så länge

2007-09-06 @ 22:35:56
URL: http://geishagood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback