Nej nej nej

Alltså, nu måste jag fan ta och skärpa mig. Jag måste börja sova. Det här går inte längre. Idag har jag inte varit i skolan, för jag mådde skit imorse när jag skulle åka. Håller ju på att bli sjuk.. Men då somnade jag om. Och jag vaknade inte förrän nu!!! Det är ju helt sjukt! Jag har aldig i hela mitt liv sovit till kl.16.00! Jag har sovit bort hela dagen, och har jättedåligt samvete... Får typ ångest av det här av någon anledning..

Det funkar inte längre bara. Jag måste ju fan vara pigg på morgonen. Jag måste bli trött på kvällarna. Jag måste sluta tänka på kvällarna. Jag måste sluta drömma mardrömmar. Jag måste sova mer.

Och Sonny, jag måste sluta prata med dig sådär länge på kvällarna! Haha. Även om det får mig att tänka på annat, och att definitivt må så extremt mycket bättre.. Men jag måste sova för att palla med skolan.. Så du får gärna hjälpa mig ännu mer genom att tvinga mig att gå och lägga mig! Och tack för allt du redan har gjort.. Du är underbar! Du betyder extremt mycket för mig, och du hjälper mig hela tiden. Bara genom att finnas och prata med mig. Du gör mig lycklig! Du är ett lyckopiller!

Utan vissa personer så skulle jag inte orka. Måste nämna Sara, men det är fler. Tack allihop! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback