One more time?

Nu har jag inte skrivit på några dagar... Har varit alldeles för slö.

Oförglömlig kväll, säger jag bara om lördagen. That's it. Amazing.

Alla åkte inte hem; Richard, Julian och Antti sov kvar. Och på söndagen kom Maadde. Vi hade värsta sköna segardagen. Richard drog vid 4, för han skulle uppåt till skellefteå (tror jag det var) på intensinvkurs. Sen köpte vi pizza och kollade på filmer. Hade supermys! Maadde sov kvar och de andra åkte hem ganska sent.

Igår var jag helt slut. När jag kom hem så var jag i alla fall lite duktig och jobbade med lite läxor.. Ska tydligen redovisa imorrn med Sandra. Men är inte klar alls! Så jag måste skriva skriva skriva när jag kommer hem idag. Och jag som ville sova lite...

Har hur jäkla mycket disk som helst också! Har ingen diskmaskin längre ju... Så måste verkligen diska. Idag kanske, om jag får tid. Men det borde jag. På torsdag kommer mormor och morfar och grattar mig, så måste städa lite innan dess i alla fall.

Nu är jag hungrig. Och trött som bara den. Har ont i huvet, och känner mig allmänt borta. Tror att jag börjar bli sjuk, för jag har börjat hosta och sånt. Usch. Men sånt går i alla fall över!

Funderar på att ha en till fest nu i helgen! Det var verkligen kul i lördags, och många sa det.. Flera vill att jag ska fixa en till. Så kanske på fredag? Eller lördag.. Vi får se, för det är skol SM på lördag också, i Gävle. Men vet inte säkert om jag ska åka, eftersom jag har absolut noll chans (har inte tränat på nästan hela sommaren) plus att jag ju håller på att bli sjuk.

Vi får se hur det blir!

Negativt; Jag är trött och börjar bli sjuk. Är väldigt deppig ibland..
Positivt; Helgen var underbar! Jag träffade en massa nytt underbart folk som jag ska se igen! Jag är gladare!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att det blev lyckat :)

Postat av: Saja

/me like

2007-09-12 @ 11:24:20
URL: http://sara08.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback