Sömnlösa nätter.

Jag har inte varit till skolan idag. Mådde enormt dåligt när jag vaknade i morse.. Så jag somnade om i stället. Nu vet jag inte hur jag ska göra. Har dåligt samvete för att jag missar skolan... Ska kanske åka dit en stund på resten av lektionerna..? Men jag vet inte om jag orkar.. Är så grymt trött och nere, och har ont i huvet och hela kroppen liksom på något sätt...

Jag har ju inte sovit bra på hur länge som helst. Pga allt det här som har hänt. Åh. För det första så kan jag liksom inte somna. Ligger och kan inte få bort alla tankar. Dessutom är det så ensamt att sova själv. Det är verkligen jobbigt.. Sen när jag väl somnat så drömmer jag mardrömmar, och ibland vaknar jag flera gånger. Får aldrig någon lugn sömn. Blir aldrig utvilad. Och när jag vaknar på morgonen så har jag alltid drömt något om Stefan. Han är alltid med i mina drömmar på något sätt. VARJE NATT! Vad betyder sånt?

Gud vad jag vill känna mig frisk, utvilad och lycklig. Det var så länge sen att jag inte kommer ihåg hur det känns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback