Trött.

Idag har det varit jobbigt. Pratade med kuratorn, och en sak hon sa var att jag skulle göra saker jag tycker är roligt. Att sådana saker kan ge mig energi på något sätt, och ork. Har spelat lite gitarr, och skrivit på min låt, och sjungit lite.. Det var skönt, men sen kunde jag inte koncentrera mig längre. Blev orolig på något sätt. Men jag har till och med varit duktig och jobbat med matte.. Trots att jag känner mig rastlös och illa till mods.

Men jag har bestämt mig för att inte ringa honom idag. Han ska komma hit imorrn, och han borde höra av sig innan det. Jag ska inte behöva göra det. Jag ska kolla om han hör av sig självmant.

Funderar på om och vad jag ska äta... Behöver nog få något i mig tror jag. Har ont i huvudet. Det är så tråkigt att äta själv bara.. Brukade ju alltid laga mat med Stefan... Nu är det så ensamt. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback