Well.

Gårdagen blev inte som jag hade planerat. Skulle egentligen ha dragit ut med ett gäng, in till Kicki's i Sthlm. "Firat" mig. Men det blev aldrig av. Lite tråkigt. Eller, väldigt tråkigt. Fick sitta ensam hemma hela kvällen istället. Depp.

Idag måste jag göra läxor. Hatar det. Stefan kommer när som helst också. Vi ska börja dela upp våra saker, typ tallrikar och sådant. Och snacka lite. Hoppas jag i alla fall, men det var han som sa det igår när vi pratade så jag får väl se om han håller det. Han sa också att han skulle äta här. Ah. Men man vet ju aldrig. Han brukar oftast bryta det han lovar. Så jag vågar inte vara optimistisk. Om det inte var för hans saker som är här, så skulle han förmodligen inte ens komma hit.

Jag ska försöka att inte bryta ihop. Men jag är så jävla arg och ledsen just nu. Det bådar inte gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback