Alla hjärtans dag. <3

Yes.

This is it. Alla hjärtans dag. Det här är dagen då man ska bry sig lite extra om andra, och visa extra mycket vad man känner för sina nära. Jag vill tacka mina vänner som finns här i vått och torrt, och vill att de ska veta att det betyder så mycket för mig... Det finns många, men några har funnits mer än andra på senaste tiden. Och det är framför allt Saja. <3 Sen är det lilla syrsan såklart också, som kanske egentligen finns mest av alla...! <3 Men vad är systrar till för?..(syster gris - mjau!)

Och så mitt hjärta.... Mitt ljus... En av de största anledningarna till att jag ens kommer ur sängen på morgonen... Niclas. <3 Utan honom hade jag inte alls orkat gå till skolan... jag hade nog inte heller orkat ta hand om varken mig själv, eller min bostad, eller några intressen... Mycket hade fallit ihop innan han kom... Men hans stöd varje dag lyfter mig så otroligt mycket. I hans ögon, ord, och hans öppna famn finner jag trygghet, ork och styrka. Han bygger upp mig igen, sakta men säkert. Jag vill säga något bra... något stort. Otroligt starka känslor fyller mig. Men ord är inte tillräckliga... Jag älskar Niclas så obeskrivligt jävla mycket.

Say it, before it's too late...


Natti natt, dröm sött. <3


Kommentarer
Postat av: Saja

Du är bäst. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback