Naruto-nörd.

Jag börjar bli riktigt såld på Naruto nu. Har kollat på 14 avsnitt under kvällen. Me like it big time! Det är Niclas fel. Haha. Det är han som fått mig att börja titta på det. But, hey. I don't blame him. It is really good shit!

Imorgon börjar jag 12;35, men Niclas ska upp någon gång efter 7 så jag kanske går upp då jag med. Kan ju alltid fördriva tiden med mer Naruto... HAHA!... Nej men... Det var mest ironi. Hrm. Jag kommer förmodligen sova vidare... Så lat som jag är... faktiskt.

Niclas ska i alla fall på en andra jobbintervju på Bauhaus, med butikschefen. Det låter positivt, så snart har han förhoppningsvis ett jobb! Wish him Good Luck!

<3

Kommentarer
Postat av: Dhevil

Jag har också gått och blivit lite såld *Skämmas*
Men bara av de nya avsnitten, Alltså shippudden =P
Jimmys fel xD

2008-02-15 @ 23:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback