Sommaren är kort.

Jag vill ha semester. Riktig semester! Och det kommer jag kanske inte att få? Jag vet inte... Ingenting är planerat i alla fall, och jag hatar det. Jag vill åka utomlands! Eller i alla fall åka iväg och sola/ bada/ äta gott/ hitta på roliga saker som man inte brukar/ se platser man inte sett förr/ festa/ osv...

Jag och Niclas har tänkt åka ner till Göteborg. Vi har redan sovplatser, hos en kille som var med i samma Guild som oss, så det är bara ett datum som måste bestämmas och biljetter som måste köpas. Men jag vet inte ens om det kommer bli av? Och halva sommaren har redan gått känns det som. Jag har lite ångest över detta.

Innan augusti börjar så måste vi flytta ut ur lägenheten, så i slutet av juli kan vi inte hitta på något. Dessutom måste jag plugga en del och skriva klart några arbeten som ska lämnas in i höst. Så det försvinner ju en massa dagar till det också... Hur mycket finns det kvar då? Inte mycket alls...

/cry

Kommentarer
Postat av: suss

varför måste ni flytta ur? har ni hittat en ny?

2008-07-13 @ 16:09:55
Postat av: Nat.

Hm.. Har inte råd att bo kvar just nu. Ska leta efter nytt till hösten, men tills vidare får vi bo hos våra föräldrar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback