13 dagar kvar...

... och idag hade vi drakbåtstävling. Vi kom 2a av klasserna från vår skola, tror jag. Jävlar vad kul det var, och jävlar vad blöt man blev. Vi var ju utklädda till gamla greker och grekiska gudar... med vita lakan och björk-kransar. Haha. Lakanen var helt genomskinliga när vi gick ur båten. Jag har ont i mina fingrar också. Fan vad jag slog i framför allt tummen i båtkanten... började till och med blöda. Men det märkte jag inte förrän efter, för jag såg nästan inget under själva loppet. Vattnet sprutade ju på en så mina linser höll på att flyta iväg. Haha. Kul som fan var det i alla fall!

Nu ska jag iväg till Sara <3
FÖR HON HAR TAGIT STUDENTEN,
FÖR HON HAR TAGIT STUDENTEN,
FÖR HON HAR TAGIT STUDEENTEEEN,
FYFAN VAD HON ÄR BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback