Är man trött eller?

Snacka om att man är trött!

Igår var det mösspåtagning, och jag var redan helt död redan på dagen.. Men man kan ju inte skippa den kvällen! Det går inte för sig. Så på eftermiddagen bar det av till Patricia, där vi grillade några i klassen. Eller, ah... HAHA. Där några i klassen grillade, kanske man ska skriva för att det inte ska låta helt skumt. Ehum.

Det var en grymt trevlig kväll i alla fall. Hade riktigt skoj!

Smartast i världen som man är, så glömde jag självklart min biljett till TK hemma... Först tänkte jag gå in i alla fall, och betala inträdet kontant. Men det vara en så enormt lång kö att det kändes onödigt. Jag hade ju ändå tänkt åka vidare vid 12-tiden, till en "hemmafest" i saltskog för att fira Pajens 20-årsdag. Så jag stod och sällskapade folket i kön en stund, och drog sedan vidare. Fick höra idag att de hade köat i nästan över en timme.

Hade riktigt mysigt i saltskog också. Sjöng Singstar för första gången, testade Mario cart på wii, och spelade Guitar Hero. Sen på natten började jag få grymt ont i huvudet... Och det höll i sig ända in på kvällen idag. Säkert på grund av tröttheten.

Idag har jag sovit nästan hela dagen, från och till.
 
Kom precis hem ifrån Sthlm. Niclas och jag var och åt Kinesisk o Mongolisk buffé med Pajen, Alex, Helen och Göran, så nu är man helt fullproppad. Känns nästan som att man har ätit för en vecka. Haha.

Nu blir det någon film med Älskling, och sedan sova igen!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback