I've got mutch to do right now.

Yeah.

Imorgon är det studentskiva! Jag har i alla fall sålt de biljetter jag har hemma just nu. Sen får jag väl se om det är några som kommer imorgon och säger att de vill ha biljetter.

It will be fun anyways!

Det jobbiga är bara att jag inte vet vad jag ska ha på mig... Haha, det är ett riktigt svårt beslut kan jag lova. Faktiskt. Skulle helst vilja köpa en ny klänning, men jag har inte råd. Har inga pengar alls just nu, eftersom jag har lagt ut för de som ska ha biljetterna. Sen blir jag rik igen. HAHA. Nja, inte riktigt, men lite.

Är trött som bara den, men nu måste jag göra pastasallad som jag ska ha som matsäck imorrn. Vi ska ha idrottsdag och paddla osv. Blir förhoppningsvis mysigt.

Night night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback