Jag är en sån jävla klantskalle.

Bara för att man kom hem så sent och var så jävla utmattad så kom man självklart inte upp ur sängen i tid. Självklart skulle detta bli en dag då jag stänger av väckarklockan i sömnen och fortsätter sova tills det är alldeles för sent. Jag skulle hållit gympalektionen idag med Isa och Mathias, men jag vaknade klockan elva, och skulle ha kommit till skolan till kvart över om jag hade skyndat mig så mycket som möjligt. Gympalektionen slutade halv tolv, så det kändes inte så nödvändigt att åka dit för att vara där i en kvart. FAN.

FAN säger jag bara. Ledarskapsmomentet var så jävla viktigt för mitt betyg. Jag tror till och med att man måste göra det för att få G... Och det finns inte några fler lediga gympalektioner heller, så att jag kan göra det senare. JÄVLA SKIT.

Hade ångestattack i morse... Men nu har jag ätit lite, och försöker att inte må alltför dåligt. Fast det blir riktigt tungt att plugga nu. Jag är ju sån. Om jag mår dåligt för en grej så får jag en sån jävla ångest och så fungerar ingenting annat som det ska. Jag gör inte ett skit förutom att må dåligt. Kan inte koncentrera mig. HELVETE.

Fan Fan Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback