Långhelgen var riktigt lång.

Ja, så är man tillbaka till vardagen igen efter långhelgen.

Jag har nästan inte varit hemma alls sen i fredags. Då kom Tobbe på besök från Östersund, och han följde med hem till Maadde där på kvällen eftersom hon fyllde 18. GRATTIS! <3 Sedan där på kvällen drog vi in till Sthlm och Hirschenkeller eller vad fan det hette. Toxic var kanske ett annat namn på stället... Jag är inte säker, men dit åkte vi i alla fall med Maadde och en massa folk. Hade hyfsat skoj, men man var ju så jävla trött. Vi tog nattbussen hem vid 2-tiden tror jag, och kom hem runt 4. Sedan var det upp igen och iväg till Norsborg. Fick äntligen smaka Niclas mammas omtalade Chili con Carne! Haha. Den var riktigt god faktist, som alla sagt.

Där på lördagskvällen blev det karaoke (väldigt efterlängtat för min del - hade inte varit där på 6 veckor). Jag har aldrig sjungit så mycket hittils... Tror att jag sjöng närmare 11 låtar! ASKUL var det! Och jag gjorde Niclas rörd när jag sjöng Av längtan till dig för honom.. Haha. Lyckad kväll.

Vi fick ta nattbussen den natten också, och kom hem runt 3 har jag för mig. På söndagen drog Tobbe hem, och jag o Niclas åkte till Märsta där mitt på dagen. Vi skulle till Knivsta och kolla på min fasters nybyggda hus, och samtidigt fira min kusin och min mamma. Huset var riktigt enormt jävla fint, och fikat var gott. HAHA. Nej men, det var trevligt.

När vi kom hem till mamma och pappa gick jag och Niclas ut en stund och jag visade honom runt där i skogen/hagen/ladorna/grustaget osv. Hahaha. Sedan körde vi moppe; fram och tillbaka och runt där i området. Det var riktigt kul att köra igen, jag hade saknat det. Fan, det var ju liksom nästan två år sedan som min moppe blev stulen och demolerad. Nja, ett och ett halvt år kanske... Har inte kört sedan dess.

På måndagen kastade jag slägga! Niclas och jag följde med pappa till träningen och jag träffade min "nya" tränare som jag haft i över ett halvår utan att träffa... Ehum... Det gick så jävla bra för mig! Jag har inte kastat slägga på kanske 8-9 månader, och min teknik och min längd har inte försämrats mycket alls! Det var till och med så att Kim (tränaren) undrade...

Kim; Kul att du är här!
Jag; Ja, jag ska prova några kast... Jag har ju inte kastat på över ett halvår..
Han; Jamen, det är bara att kasta hur du vill, haha.
Jag; Haha, ja det lär ju bli lite hur som helst.
Sen gick jag in i ringen och började snurra lite. Gjorde ett kast och blev helt jävla chockad.
Han; FAN VAD BRA! ÄR DET VERKLIGEN SANT ATT DU INTE HAR KASTAT PÅ ETT HALVÅR?!
Jag; .... aa... Det är mer än ett halvår sen...
Och så fortsatte hans beröm och förvåning efter mina andra kast...

Det var så jävla skönt! Pappa blev glad, Inge blev glad, Jag blev glad.

Kommentarer
Postat av: Dhevil

Haha, grattis =D

Faan va coolt att kasta slägga..
Så där halv skum sport xD

We like it ;)

Postat av: Nat.

Yeay, tack! ^^
Det är kul som fan :D

2008-05-07 @ 22:26:56
URL: http://naathaliie.blogg.se
Postat av: Dhevil

=D
Va kul att ha något sånt som man verkligen brinner för att göra =D

2008-05-08 @ 01:25:20
URL: http://dhevil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback