Otur och klumpighet - min vardag.

Jag har haft ännu en period av otur den här veckan. Nog för att jag är klumpig och gör illa mig på något sätt nästan varje dag (går in i dörrar/väggar/möbler, snubblar, slår i huvudet i saker, osv), men nu har det varit lite extra. Haha, kanske beror det på alla speglar jag råkat ha sönder?

I tisdags ramlade jag i köket och fick brännsår på knäna, plus ett sår på en av mina tår och ont i tålederna. Haha, är man klantig så är man... Sedan i onsdags morse när jag sprang till bussen så ramlade mobilen ur min väska på något sätt, så att jag råkade sparka på den i ett steg. Den flög iväg i tre delar, och blev repig av gruset... Snacka om att jag var rädd när jag skulle kolla om den fortfarande fungerade... Vilket den som tur är gjorde! Och displayen blev inte förstörd. Men jag missade bussen...

Klumpedunsen nummer ett, det är jag det. Bara så att ni vet! Haha.


Kommentarer
Postat av: Dragana

Svar: Nej, du tänker helt rätt du. Och visst är kärlek det viktigaste i längden. Jag har nog bara haft otur, som du säger.

Postat av: Dragana

Hur får man ett brännsår på knäna? :O
(Svar: Ju visst är det!)

2008-05-09 @ 21:33:59
URL: http://iseedee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback