Plugg.

Fan vad jag mådde dåligt igår kväll. Just nu mår jag rätt bra i alla fall. Men det finns lite ångest kvar... Det här tar så jävla hårt på mig. All press. Jag vill ju få bra betyg på alla arbeten! Jag har suttit hela dagarna och pluggat nu i flera dagar, och det gör mig så trött...

Får se om jag ens åker till skolan idag. Borde göra det. Men jag är fortfarande i Norsborg, och det är rätt jobbigt att åka dit då. Hinner ju inte åka hem emellan eller så, vilket jag skulle vilja. Har bara fysik, och imorgon har jag också bara fysik. Fast då ska jag göra 3 prov... Därför borde jag gå idag. För att kunna få hjälp inför proven. Men jag får väl se. Ska plugga lite nu, så märker jag om jag behöver hjälp eller inte. 

Det är nämligen skönt att vara här i Norsborg och plugga. Jag får mycket mer gjort än hemma. Hemma blir jag liksom bara så seg och extra uttråkad. Vet inte varför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback