Regniga våta droppar och pölar.

Okey, det gick inte riktigt så bra som jag hade hoppats igår.. Men jag dödade Niclas många fler gånger än jag brukar. YEHA! Hahaha.

Kom precis hem från skolan. Har bokat in en massa fysikprov, och jag tror faktiskt att jag kommer klara de ganska bra. Det känns som att jag förstår allt. Sen har jag pratat med Manne, och det var inte så mycket jag skulle ändra i projektarbetet. Så det blir också klart snart! Yes! Det börjar kännas bättre och bättre med allt det där nu, men jag har fortfarande mycket kvar att göra. Fick en liten ångestattack idag när jag märkte att det typ bara är två veckor kvar nu... Den kommande helgen måste verkligen gå åt till att plugga den med.

Fast på fredag och lördag dag ska jag vara funktionär... Men det ska nog fixa sig. Jag får i alla fall lite betalt. Haha.

Om ca en halvtimme drar jag och Niclas iväg till Märsta och ska vara funktionärer också... Måste hjälpa pappa, eftersom det är mest han som lägger ner energi och tid på tävlingarna osv i vår jävla förening. Jag fattar inte vad alla andra föräldrar håller på med. Okej, inte alla kanske. Men många av dem. De verkar tro att det bara ska poppa upp annat folk som hjälper till, så att de slipper. Men det fattar väl varenda vettig person, att så fungerar det inte.

Aja, nu ska jag göra några små ändringar i mitt projektarbete, och fixa några nya Narutoavsnitt som jag kan se på tåget.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback