Vilka slår ner en annan person för att den inte har cigg?

Idag blir det mer plugga.

Haha, jag känner mig värsta intressant här. Folk måste ju verkligen sitta med anteckningsblocket framme när de läser min blogg? HAHA. Inte direkt. På sista tiden har jag ju inte ens skrivit vad som hänt runt omkring mig. Har liksom glömt skriva vissa saker som jag ville skriva, bara för att pluggandet och en massa andra grejer flyger runt i mitt huvud. Det är frustrerande.

Ikväll åker jag kanske över till Niclas mamma, och väntar på Niclas där. Han jobbar ju sent idag igen. Då är det roligare att sitta och plugga där borta bland folk. Det går faktiskt till och med bättre också. Haha. Pajen och de andra är kanske där också. Vet inte, men det är ju tydligen Eurovision Song Contest ikväll? Hörde jag något om i alla fall. Man kanske ska titta för en gångs skull...

Hmm... Ah. Jag är så jävla förbannad. Två snubbar slog ner Göran för att han inte hade cigg på sig. Han fick ligga på sjukan med morfin! Vad fan är det för jävla stil?! Vem fan gör så?! Om jag får syn på dem, så kan jag lova att jag går fram och slår ner dem som de gjorde mot honom! Och jag kommer inte gå ensam, nej, för jag vet om att jag nog inte kan ta båda själv. Men ofta man slår ner en människa för att den inte har några cigg?! Är man inte lite sjuk i huvudet då eller? Fyfan.

Aja... Jag måste äta något....

Kommentarer
Postat av: Shadousendo

mm >.<.. idioter.. De lär inte komma undan billigt med detta....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback