En designförändring mot en annan.

Okey okey...

Förändringen är inte skedd än. Precis när jag hade börjat lite smått, så kommer Niclas och förstör allt. <3

Jag har länge velat ha teman till min mobil, men jag har aldrig hittat några! I alla fall inga som har fungerat. Och nu igår så hittade Niclas en hel hemsida full av dem! Så vem tror ni fastnade där resten av kvällen? Hrm...

Men jag rekommenderar
hemsidan! Än har jag inte fått några problem med min mobil i alla fall. Det enda i så fall är att ett fåtal av de teman jag installerade igår inte verkar gå att radera från mobilen. Men det stör inte mig, så länge inget annat börjar kruxa. Det är gratis också!

Kommentarer
Postat av: Shadousendo

haha skyll på mig ;P..

Love ya ;D

Postat av: Nat.

Jaa, men det var ju så! ;o

2008-11-25 @ 23:42:03
URL: http://naathaliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback