Sleepingtime for the bunny! ^.^

Nej fyfan... Sovdags kanske?

Har suttit och pluggat hela jävla dagen, kvällen och till och med en bit in på natten. Det är inte klokt! Det går riktigt segt framåt... Dessutom är jag riktigt pissed off för att jag inte hittar en viss bok som skulle vara en perfekt källa i denna uppsats... Gaah, jag vet inte var jag har lagt den! Usha. Dessutom har jag redan skrivit uppsatser inom olika områden av det jag skriver nu. Så då tänkte jag att jag kan ju ta mig en titt på dessa arbeten och få idéer till lite allt möjligt. Men nej, då kan jag inte hitta dem i min dator heller! Aj aj aj!

Tog en paus från allt det där nyss. Kollade in på Facebook, och hittade två bilder från förra Halloween på mig och Niclas! Hahaha, herregud! Inte de bästa bilderna, men jag känner för att dela med mig. ;-)


Jaaa, jag var ju glad i alla fall?!...




Vi var båda sååå heta, eller hur?...


Sweet Dreams!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback